Koncepcja

Idea opiera się na kliku zasadach, które Multiplaner pomaga łatwo zastosować w praktyce, dzięki swojej prostocie i unikatowej konstrukcji.

Najlepsza decyzja to decyzja podjęta na czas.
Błyskawiczny dostęp do notatek, który zapewnia Multiplaner sprawia, że Twoje decyzje będą nie tylko kompetentne ale również błyskawiczne.

Co przed oczami to w sercu.
Mając coś ciągle przed oczami zapisuje się to w podświadomości i dzięki temu „sprawy dzieją się same”. Dzięki zawsze widocznym nagłówkom Multiplanera masz ciągle przed oczami najważniejsze obszary swojego działania.

Wielokontekstowość pomaga działać skuteczniej.
Błyskotliwość umysłu objawia się w umiejętności przełączania się z tematu na temat i płynnego powrotu. Dzięki niezależnemu układowi trzech części Multiplanera możesz błyskawicznie zmieniać kontekst rozmowy z jednym rozmówcą lub prowadzić równolegle kilka wątków z wieloma osobami na raz. 

Jeden rzut oka jest niezastąpiony bo błyskawicznie rozjaśnia umysł.
Jedno spojrzenie na własnoręcznie zrobioną notatkę działa jak wyzwalacz i otwiera dostęp do wiedzy, która w tej chwili wypadła Ci z głowy. To tak jak jedno spojrzenie na „ściągę” i wszystko Ci się przypomina. Multiplaner to Twoja osobista ściąga a raczej zbiór ściąg.

Dodatkowo samo zapisywanie na papierze daje korzyści z poniższych zasad.

Nie rób tego od razu.
Zanim zaczniesz robić jakąś rzecz, zastanów się najpierw czego dotyczy a następnie ją zapisz.

Myśl zapisana na papierze staje się materialna.
Myśl jest ulotna więc przelej ją na papier bo „to co przed oczami to i w sercu”, tzn. jeżeli masz coś ciągle przed oczami to w końcu robisz to nie wiadomo kiedy i „sprawy dzieją się same”.

Nie noś tego w głowie.
Myśl łatwo umyka ale również kołacze się w głowie przeszkadzając w działaniu. Jeżeli wiesz, że masz jedno miejsce, gdzie zapisujesz ważne sprawy wtedy odczuwasz spokój.

Najlepszy sposób uczenia się to robienie „ściąg”.
Proces planowania zachodzi łatwiej, kiedy korzystamy z kilku źródeł informacji i zapisujemy własną esencję. To tak jak podczas uczenia się masz na biurku kilka otwartych książek i zeszyt, w którym robisz notatki.