Rób to “na stojąco”

1518-0280-PS_SKilka rad jak oszczędzić czas w biurze.

Załatwiaj sprawy “na stojąco”.
 

Przydaje się to szczególnie, jeśli nie możesz otwarcie powiedzieć komuś “Człowieku! Streszczaj się bo …”

 

Kiedy ktoś wchodzi do Twojego biura/pokoju automatycznie wstań i rozmawiaj na stojąco. Dzięki temu okazujesz szacunek do rozmówcy ale przede wszystkim rozmowa “na stojąco” zmusza do szybkiego załatwienia sprawy.

 

Pozbądź się krzesła, które stoi z drugiej strony Twojego biurka – bo ono zachęca “gościa” do siadania.

 

Jeśli musisz już siadać, wykorzystaj krzesła przy stole jeśli masz taki w swoim pokoju lub korzystaj z salki konferencyjnej jeśli nie ma takiej to zaaranżuj ją w holu lub sekretariacie.Dzięki temu po załatwieniu tematu, możesz podziękować, wstać i szybko zakończyć spotkanie.

 

A jeśli masz się z kimś spotkać w firmie, zawsze umawiaj się poza swoim biurem/pokojem.

 

Życzę efektywności “na stojąco” :)

 

Rafał Mirkowski

 

PS. Poznaj więcej na warsztatach. Zapraszam http://multiplanowanie.pl/managera/

managera

Speak Your Mind

*