Multiplanowanie SKUTECZNE ZJEDNYWANIE KLIENTA czyli SPRZEDAŻ XXI WIEKU - dla Grup

Oceń ten produkt jako pierwszy

Multiplanowanie SKUTECZNE ZJEDNYWANIE KLIENTA dla Grup

Dostępność: W magazynie

1 290,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

 

 

 

Multiplanowanie ®  SKUTECZNE ZJEDNYWANIE KLIENTA

czyli SPRZEDAŻ XXI wieku

 

Przekonaj klienta do siebie

 

Opis warsztatu

 

Dla kogo

Osoba współpracująca z wieloma różnymi osobami

Merytoryka

Warsztaty obejmują wiedzę, umiejętności i doświadczenie prowadzącego w obszarze relacji interpersonalnych,
w tym praktyczne i sprawdzone sposoby na skuteczne przekonywania klienta,
dostawcy, przełożonych i pracowników jak i współpracowników

Cel warsztatu

Podwyższenie kompetencji uczestników w tym obszarze poprzez uświadomienie jego wagi
Identyfikacja swoich mocnych stron oraz obszarów do poprawy
Uczestnik będzie skuteczniej realizował cele biznesowe firmy

Cel szczegółowy warsztatu

Podwyższenie kompetencji uczestników w konkretnych elementach obszaru relacji interpersonalnych,
dzięki ich identyfikacji podczas analizy potrzeb uczestników przed warsztatem (ankieta, wywiad)

Forma warsztatu

Identyfikacja wiedzy z tego obszaru poprzez interaktywną dyskusję i przykłady
Ustrukturyzowanie tej wiedzy dzięki cyklicznym podsumowaniom
Doświadczanie tej wiedzy poprzez ćwiczenia indywidualne i grupowe

Po warsztacie

Uczestnik rozumie wagę rozwijania relacji oraz jej wpływ na realizację swoich zadań i celów
Zna i umie właściwie zastosować różne formy przekonywania
Potrafi wykorzystać otrzymaną wiedzę tak, aby lepiej rozumieć innych i mieć na nich wpływ


 

Program warszatu

WSTĘP. ZJEDNYWANIE SOBIE LUDZI

  1. Pytanie na początek. Jak zjednywać sobie ludzi?
  2. Skuteczność
  3. Sekrety zjednywania sobie ludzi

CZĘŚĆ I. NASTAWIENIE

  1. Krytykowanie
  2. Uznanie
  3. Wzbudzanie chęci

 CZĘŚĆ II. BYĆ LUBIANYM

  1. Szczere zainteresowanie i uśmiech.
  2. Najważniejsze słowa świata
  3. Słuchanie
  4. Wybór tematu rozmowy
  5. Poczucie własnej wartości

 CZĘŚĆ III. PODSTAWY PRZEKONYWANIA

  1. Kłótnia. Racja. Błąd
  2. Przyjazność
  3. Sokratejskie „tak”
  4. Przyjmowanie skarg

CZĘŚĆ IV. PRZEKONYWANIE ROZMÓWCY

  1. Transfer pomysłu
  2. Punkt widzenia rozmówcy
  3. Zrozumienie i szlachetność
  4. Sztuka prezentacji
  5. Wyzwanie

CZĘŚĆ V. ZMIANA POGLĄDU ROZMÓWCY  

  1. Informacja zwrotna
  2. Siła pytań
  3. Zachować twarz
  4. Podstawowa zasada pochwały
  5. „Daj psu właściwe imię”
  6. Wiara w siebie
  7. Wzbudzanie entuzjazmu
CZĘŚĆ VI. Podsumowanie

         Pytania i odpowiedzi. Ankieta. Koniec.

 

Cena: Podana cena jest kwotą brutto i dotyczy jednego Uczestnika. Wystawiamy fakturę bez Vat.

Liczba uczestników: minimum 10 osób.

Czas trwania: 9:00 -16:30 (do uzgodnienia) 4 x 1h 30 min, 8 godzin dydaktycznych.

Termin: do uzgodnienia

Miejsce: wskazane przez Klienta (Klient ponosi koszty związane z salą oraz cateringiem)  

Dodatki: Każdy Uczestnik otrzymuje Multiplaner typu 3B5 oraz materiały szkoleniowe.

Kontakt: Rafał Mirkowski +48 697 165 629

Recenzje

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Multiplanowanie SKUTECZNE ZJEDNYWANIE KLIENTA czyli SPRZEDAŻ XXI WIEKU - dla Grup

Tagi produktów

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.