Częste pytania
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Wtedy rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
-
☑ kurier inPost,
-
☑ paczkomat inPost,
-
☑ Global Express (przesyłki międzynarodowe).
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
-
☑ przelew na konto bankowe,
-
☑ płatność za pobraniem,
-
☑ płatność elektroniczna (przelew on-line).
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Zamówienie możesz odebrać po uzgodnieniu terminu w siedzibie firmy: 58-100 Świdnica, ul. Różana 1A lok.3. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że kody rabatowe mają swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, które masz zamiar kupić. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli chcesz kupić dany produkt w późniejszym terminie, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Pamiętaj, że nie ma możliwości wystawienia faktury na firmę, jeśli zakup jest na osobę prywatną.
Jak zmienić moje zamówienie?
☑ Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
☑ W momencie wysyłki na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa.
☑ W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia przed momentem wysyłki (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres email: [email protected].
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
☑ Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
☑ W momencie wysyłki na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.
☑ W celu anulowania zamówienia przed wysyłką skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres email: [email protected].
Gdzie jest moja przesyłka?
☑ Wybierając opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej na terenie Polski będziesz otrzymywać informacje bezpośrednio od tej firmy na Twój adres email.
☑ Dla przesyłek międzynarodowych (Global Express) w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.
Mam problem z uszkodzoną przesyłką. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy odmówić przyjęcia przesyłki i złożyć reklamację u kuriera, a następnie skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres email: [email protected].
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.